195.

Cześć kochani,
wiem wiem, mało do Was piszę. Ale to tylko dlatego że, mój synek nie lubi spać, i nie bardzo mam czas aby zrobić zdjęcia i napisać posta ;) On cały czas chcę żeby się Nim zajmować także, cały mój dzień skupiam na synku. Nie wiem skąd on czerpie tyle siły. Na szczęście śpi w nocy..:) Waży już około 6 kg. 21 grudnia skończy dwa miesiące. Kolki są znacznie mniejsze. Co raz częsciej puszcza do mnie swoje słodkie uśmiechy. Czaruje mamę he he :)
Moja siostra na dniach również spodziewa się córeczki, wiec cała rodzina oczekuje razem z Nią. Nie mogę się już doczekać małej Adelki. Jak ten czas szybko leci... jeszcze niedawno ja przechodziłam ten etap i czekałam aż Natan będzie na świecie.. A dzisiaj już nie wyobrażam sobie życia bez Niego , w sumie już nawet nie pamiętam jak to było gdy jego nie było ..;)))

Na zdjęciach możecie zobaczyć Natanka i jego ulubiony kocyk. Miękki, bardzo przyjemny w dotyku. Szyty ręcznie w Polsce. Szczerze mówiąc zakochałam się we wszystkich produktach Paisley.pl . A że chce dla mojego dziecka wszystko co najlepsze, jest to na pewno nie ostatni produkt z ich oferty który wybrałam dla Natanka :) Kocyki i inne produkty idealnie nadają się na prezent pod choinkę dla Naszych pociech.

Ja wybrałam ten model :
https://paisley.pl/?90,kocyk-polarowy-turkusowy-i-szary
więcej możecie zobaczyć tutaj:
https://www.facebook.com/paisleypoland
Możecie zadawać pytania :)
W wolnym czasie będę Wam odpisywać
LOVE