236.

 Cześć kochani,
jak już wiecie, aby uzyskać upragniony odcień skóry używam kosmetyków Fakebake. Dzisiaj chciałam Wam pokazac dwie nowości. Osobiscie oba kosmetyki skradły mi serce. Flawless Darker to mój faworyt jak dotychczas. Łatwa, szybka aplikacja i widoczny efekt, który równomiernie utrzymuje sie na skórze. Sport Daily Tan to kosmetyk do codziennego użytku. Lekka formuła balsamu zawiera składniki opalające i odżywcze, nadające stopniowo naturalną opaleniznę. Oba kosmetyki bardzo mi służą i jestem zadowolona z efektów. Idealne na nadchodzące chłodne i zimowe dni, aby Nasza skóra wyglądała na pełna blasku i ciepła.
Są tutaj jakieś miłośniczki FakeBake, jaki jest Wasz ulubiony kosmetyk?

Więcej informacji o wymienionych produktach znajdziecie tutaj:
1. Flawless Darker - KLIK
2. Sport Daily Tan - KLIK





Mam dla Was jeszcze kilka zdjęć, z mojej najnowszej sesji zdjęciowej.
Zdjęcia wykonała przesympatyczna i utalentowana Karolina Karnaś.
Więcej prac tej Pani możecie zobaczyć tutaj: facebook.com/kkarolajn (KLIK)
 
LOVE