237.

Cześć Kochani,
wracam po dłuższej przerwie. Wiem wiem, ostatnio mało mnie tutaj. Od dłuższego czasu prowadzę bloga niesystematycznie.  Możecie się na mnie złościć i gniewać jednak musicie widzieć, że jestem na takim etapie życia, w którym blog zszedł na dalszy plan. Niemniej jednak planuje to zmienić. Każdy w życiu ma upadki i wzloty. Ale nie będę Wam tutaj pisać o moim życiu prywatnym. Na dzień dzisiejszy jestem szczęśliwą mamą, każdy swój dzień dzielę z moim synkiem. Nauczył mnie wiele odpowiedzialności i cierpliwości. Patrząc rok wstecz, myślę i czuje że dojrzałam pod wieloma względami. Potrafię być niezależna i jestem silną kobietą, której zadaniem jest wychowanie synka na wspaniałego człowieka.
Prosiliście o podsumowanie roku 2014, szczerze mówiąc był to dla mnie trudny czas. Dlatego stawiam na rok 2015, życzę sobie i Wam aby ten rok był pełen ciepła, stabilności emocjonalnej, miłości, czasu z rodziną i prawdziwej przyjaźni.
Jakie są Wasze postanowienia noworoczne? Ja planuje odnowić swojego bloga . Częściej dodawać posty i mieć z Wami kontakt.

narzutka - cocomoda.pl KLIK
koszulka - domodi.pl KLIK
buty - buu.pl KLIK
spódnica - http://www.aleksa-design.com/ KLIK

Jeśli chodzi o spódnicę, to jest specjalnie zaprojektowana przez niezastąpioną Aleksandrę, ma ogromny talent. Uwielbiam spódniczkę, którą razem wymyśliłyśmy.
Więcej projektów Oli znajdziecie tutaj:
https://www.facebook.com/AleksaDesign KLIK
LOVE