239.

Cześć Kochani,
wiem, że już późno. Ale jak na złość mój maluch nie chciał dzisiaj zasnąć. Niestety gdy ma się małe dzieci, harmonogram dnia jest całkowicie podpasowany pod te szkraby.
Dzisiejsza stylizacja to luźny zestaw. Szczerze mówiąc moje ulubione zestawienie kolorów i fasonów. Luźny dresowy look, który jest zawsze na topie. Zdecydowanie w mojej szafie przeważają wygodne t-shirty oraz różnego rodzaju dresy. Co nie znaczy, że od czasu do czasu nie mam ochoty wystroić się w jakaś wystrzałową kieckę, w końcu jestem tylko kobieta ;) A jak jest u Was?
Macie jakieś pomysły na kolejne posty? Dość często pada propozycja postu o moim makijażu, kosmetykach. Chcecie taka notkę?

narzutka- KLIK
koszulka -  KLIK
spodnie - KLIK
szalik- h&m
buty- KLIK
okulary- KLIK




Chciałam Wam jeszcze zaprezentować totalny hit tego sezonu-
Kolczyki w których sie zakochałam <3 Co o nich sądzicie?
Znajdziecie je tutaj :KLIK