243.

Stylizacja by #LondonLookRimmel

Cześć.
Kto z Was był w Londynie? Ja jeszcze nie odhaczyłam tego miejsca na mapie moich podroży. Ale na pewno się tam wybiorę, mam nadzieje że jak najprędzej :) Pytanie nie jest bezpodstawne - pytam, ponieważ mam dla Was tematyczny konkurs. A mianowicie, moja poniższa stylizacja i makijaż stoi pod hasłem London Look.
Każdy z Was może przedstawić swój pomysł na londyński image, a do tego zgarnąć super nagrody od Rimmel (klik) , karty podarunkowe na zakupy w Topshop o wartości 1000 i 500 złotych oraz zestawy kosmetyków Rimmel.

Zasady konkursu są następujące:
1. Należy zostać followersem @RimmelLondonPl na Instagramie
2. Przedstawić swój pomysł na stylizację w wydaniu London Look
3. Zamieścić zdjęcie swojej stylizacji na Instagramie dodając hashtag #LondonLookRimmel oraz tagując profil @RimmelLondonPl


Prawda, że łatwe?

Ja postawiłam na standardowe kolory - czerń, biel i czerwień.
London Look to styl inspirowany londyńską modą uliczną. Na pierwszy rzut oka może wyglądać trochę niedbale. Najważniejsze, by czuć się dobrze i swobodnie. Wbrew pozorom wszystko jest przemyślane i dobrze dopasowane. Czasem Łączy się luźne ciuszki z drogimi ubraniami i dodatkami. London Look to styl, jednak jest kilka elementów, które go charakteryzują. Jednym z nich są obcisłe spodnie rurki, motyw czerwieni (kratka), elementy skórzane.
Oczywiście każdy ma swoja wizje i swój przekaz w trakcie tworzenia swojej stylizacji.

Myślę, że Wasze pomysły na stworzenie takiego look'u będą mega i na pewno nie jedna z Was oczaruje mnie jak i @RimmelLondonPl swoją kreatywnością.

Do makijażu wykorzystałam poniższe kosmetyki:

1. KLIK Spojrzenie podkreśliłam eyelinerem Scandaleyes Jumbo
2. KLIK - Tusz Volume Flash The MAX
3. KLIK kształt brwi uzyskałam dzięki Profesjonalna kredce
4. KLIK rumieńce na policzkach - Róż w kremie Stay Blushed
5. Jedynie na usta nałożyłam pomadkę Nyx Soft Matte Lip Cream

Czekam na Wasze stylizacje !
Buziaki.