246.

Hurghada part II

Hej Kochani, mój synek ma drzemkę. To jego codzienna pora na sen. Sen, który u takich maluszków jest bardzo ważny. Uczmy Nasze pociechy odpoczynku w ciągu dnia. Oglądałam ostatnio bardzo ciekawy program na ten temat, po którym o wiele bardziej pilnuje aby Natan miał odpowiednia ilość snu. Zapoznajcie się z tematem, na pewno jest o tym wiele ciekawych artykułów w sieci.

Skoro mały śpi, to mam czas na sklejanie kolejnego postu z wakacji. Przeglądając moje zdjęcia, zatęskniłam za słońcem, opalaniem, ciepłymi wieczorami.. Ale przecież jeszcze trochę i do Nas przyjdzie polskie lato. Nie mogę się doczekać.... <rozmarzony>

Dzisiaj krótko, bo muszę jeszcze skorzystać z wolnego; sprzątanie, pranie i takie tam przyjemności, haha. Do usłyszenia.

czarny kostium - univesti KLIK
różowy kostium (bezpośredni link, o który były pytania w poprzednim poście) - cocktailshock KLIK
ubranka Natana - Little Gold King KLIK
okulary - Caroline Abram KLIK
zielona koszulka - granashop KLIK



LOVE