247.

Wiosennie.

Cześć,
Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam wiosenno-letni klimat. Mam wrażenie, że nie tylko wszystko wokół nabiera pozytywnych barw, ale również ludzie zmieniają swoje nastawienie. Ja osobiście od jakiegoś czasu znacznie bardziej ciesze się z życia. Myślę, że spory wpływ na Nasze samopoczucie ma właśnie aura za oknem.
Mam znacznie więcej pracy, nowe projekty, spotkania, nowi ludzie. Uwielbiam taki tryb życia, uwielbiam spełniać się w tym co robię. Życzę każdemu, aby obrał sobie określoną ścieżkę i śmiało kroczył przed siebie. Człowiek jest tak skonstruowany, że ma wewnętrzna potrzebne ustalania sobie nowych celów i dążenia do samodoskonalenia. Tylko wtedy możemy być w pełni szczęśliwi. Dlatego zachęcam wszystkich leniuchów, który mają ambicje, jednak na planach się kończy, aby wzięli życie w swoje ręce i uwierzyli w siebie. Uwierzyli, że do osiągnięcia celu najważniejsza jest chęć. Chcesz mieć super tyłek na lato? To zacznij ćwiczyć, biegać - a nie tylko mówisz. Marzysz o własnej firmie, salonie kosmetycznym, sklepie? To idź do urzędu miasta i dowiedz się jak zacząć. Podoba Ci się język francuski? To zapisz się na lekcje. Nasze życie wygląda tak jak nim pokierujemy, nie wolno się bać. Spełniajmy swoje cele i bądźmy szczęśliwi. Warto chociaż spróbować...

Dzisiejsza stylizacja jest luźna, miejska. Idealna na wiosenne dni. Jak widać dominuje biel, ostatnio mój ulubiony kolor. Jednak niezmiennie moim faworytem jest szary. Wracając do stylizacji, podchodzi delikatnie pod styl boho, w którym sie zakochałam. Boho podbił serca osób niekonwencjonalnych, wolnych, otwartych na modę. Styl ten nie jest naznaczony żadnym dress-codem, za to go uwielbiam. Luźne fasony, szerokie pasy, mnóstw kolorów, frędzle, warkoczyki, kwiaty we włosach. Ahhh, tylko czekać na słoneczne dni !

outfit:
bluza - PresKA (KLIK)
spodnie - h&m
buty - elilu (KLIK)
torba - szafomania (KLIK)
okulary - no name
zegarek - Daniel Wellington (KLIK)
bransoletki - granashop (KLIK)

LOVE