253.

Hej,

Dzisiaj była tak piękna pogoda, że nie mogłam odpuścić zdjęć na bloga. Dorwałam się do komputera i korzystam z chwili wolnego, także od razu leci do Was nowy post.
W tym roku mamy przepiękna jesień! Naprawdę! Nie mogę się napatrzeć na te kolory, aura panująca w powietrzu jest niesamowita. Już dawno nie czułam się tak dobrze na świeżym powietrzu. Wczoraj miałam sesje zdjęciową w liściach, z Natankiem. Efekty na pewno niebawem Wam tutaj pokaże.

Przygotowałam dla Was jesienna stylizacje, do której wykorzystałam uniwersalne swetry. Jest to chyba kluczowy element propozycji modowych w tych chłodnych miesiącach. Uwielbiam wszelkiego rodzaju wełniane okrycia, a jak do tego są jeszcze świetnej jakości to już kompletnie wariuje na ich punkcie.

sukienka - Oh!Yej KLIK
narzuta sweter - Oh!Yej KLIK
buty - pantofelek24  KLIK
torebka - Alexandra K KLIK
czapka - KLIK
okulary - KLIK


Łapcie nutkę na sobotni wieczór! Buziaki