256.

Cześć

Korzystając z chwili wolnego, wrzucam na szybciutko nowy post. Wczoraj z Natanem i Adelką(córeczka mojej siostry) byliśmy na placu zabaw i zrobiłam dla Was kilka zdjęć. Myślę, że takie posty z życia codziennego również będą Wam się podobać.  Między Natanem a Adelą są dwa miesiące różnicy, Nasze dzieciaki wspaniale się ze sobą dogadują, jedno naśladuję drugie. Ja i moja siostra staramy się w miarę możliwości często spotykać, aby pielęgnować i wzmacniać wieź pomiędzy Naszymi pociechami. Sama wiem jakie to ważne, ponieważ mam trójkę rodzeństwa i nie wyobrażam sobie bez Nich życia! :)
Uciekam do swoich obowiązków domowych i mojego malucha! Życzę Wam miłego dnia i całuje :)

kurtka - dress_shop (klik)
szary komplet - paulinye shop (klik)
okulary - sunglassspot (klik)
czapka - new era
buty - new balance (klik)
torebka - lagattini (klik)

P.